Love, Rosie Review

Původní název: Love, Rosie
Český název: S láskou, Rosie
Obsazení: Lily Collins, Sam Claflin, Suki Waterhouse, Tamsin Egerton, Christian Cooke, Jaime Winstone, Lily Laight
Režisér: Christian Ditter
Scénárista: Juliette Towhidi, Cecelia Ahern (knižní předloha)
Žánr: Komedie / Romantický
Obsah filmu: Vědecké výzkumy tvrdí, že pokud se lidi znají jako malé děti, něco jim brání, aby se do sebe jako dospělí zamilovali. Rosie a Alex, hrdinové romantické komedie S láskou, Rosie, se znají už od školky. V době prvních lásek a sexu svoje zážitky s patřičnými detaily samozřejmě probírají, tomu druhému to ale není vždy úplně po chuti. Proč? Ať je to jak chce, Rosie zůstává v Dublinu, zatímco Alex jede na Univerzitu do Bostonu. Mezi nimi stojí oceán a v průběhu života i jiné vztahy, aféry, dokonce jiná manželství, závazky a děti. Na oba čekají méně i více bláznivé a zábavné momenty, občas se potkají a spadnou spolu do bazénu a zase vplují zpět do svých životů. Rosie se dokonce povede dohodit ztepilou blondýnu Alexovi za ženu . . .no to by si asi nejradši nafackovala. (Bontonfilm CZ)

•Zbytek článku může obsahovat spoilery•

Proč jsem se na film podívala: Sam a Lily. Ano, opravdu se na filmy velmi často dívám kvůli hercům a tahle kombinace dvou mých oblíbených lidí mě orpavdu dostaka. Těsně před filmem jsem si ještě přečetla knížku, ale o té až jindy.

Jelikož jsem díky knížce věděla, do čeho jdu, trochu jsem se začínala bát, ale musím říct, že to tvůrci filmu zvládli na jedničku. U některých scén se celé kino smálo tak, že jsme málem popadali z křesel a věta "I'm Dick" mě bude provázet ještě hodně dlouho. Uznávám, že to občas mohlo působit trochu přehnaně, hlavně tato historka s kondomem, ale stejně jsem se u toho bavila a to je hlavní.

Lily a Sam oba své role zvládli na jedničku a zase je mám ještě o trochu radši, i když to už možná ani není možné. Jakási chemie mezi nimi byla, takže obsazení dopadlo skvěle. Holčička, která hrála Katie, dceru Rosie byla úžasná. Vím, že prácě s dětmi je velmi náročná a i pro ně to je složité, ale ona to zvládla na jedničku a spolu s Lily tvořili krásnou kombinaci maminky a dcerky. Film rozhodně předčil všechny moje očekávání, protože byl vtipný, akční, romantický a oproti knížce se vše odvíjelo poněkud rychleji, což je jenom dobře. Trošičku mi v tom filmu vadila Suki Waterhouse. Přiznám se, že ji nemám ráda, ale asi je nakonec dobře, že obsadili zrovna ji, aspoň jsem mohla Bethany nemít ráda.

Jelikož jsem četla i knížku, tak si nemůžu pomoct, ale musím s ní film srovnat. Je pochopitelné, že se od knížky musí lišit a vtomhle ohledu se lišila docela dost, ale podle mě to je jenom dobře. Zaprvé celý děj zkrátili a my jsme tedy nemusela čekat, až bude Rosie 50. Přimysleli si tam nějaké scény, většinou tedy ty velmi komické a nedopadlo to zrovna špatně. Sice díky zkrácení obsahu přišla smrt Rosiina otce dříve, ale věděla jsem, že to přijde, takže jsem byla částečně připravena.

Pokud bych si měla vybrat jednu scénu, která se mi líbila nejvíc, tak to asi nebude závěr filmu, ale scény někdy z poloviny, když jde Katie poprvé do školy a Rosie se zrovna ocitne připoutaná k posteli a jelikož neumí najít klíč, tak prostě odmontují čelo postele a spolu s ním doprovodí Katie do školy. Ano, je to jedna z velmi absurdních scén, ale mě to prostě přišlo neuvěřitelně vtipné a taky obdivuhodné, protože přiznejme si to: Kdo z nás by šel ven s pouty na ruce a částí postele, jenom proto, aby dcera stihla včas první den školy? Mám pocit, že tolik lidí by se asi nenašlo. Takže tahle scéna prostě budu patřit mezí mé nejoblíbenější.

Pokud se rádi zasmějete, nevadí vám absurdní vtipy ani trochu romantiky, tak bych vám film určitě doporučila. Sama jsem ho navštívila v kině a už teď se nemůžu dočkat, až ho uvidím znovu.

Moje hodnocení: 9/10

Be the first one to judge this article.